ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

از اولين خريدهاي جوجه جانمان

1394/6/28 10:22
نویسنده : مامان نیلو
532 بازدید
اشتراک گذاری

اين كوله ي خِنگولك رو واسه عزيز دلم خريدم و اين جزو اولين چيزايي هست كه واسه جوجه ي نداشتمون خريدم،‌ كلاً يك وجبه اين كوله ي بامزه ، تصور اينكه نيم وجبي من بخواد اينو بندازه پشتش و راه بره ديوونم كرد و اينو براش خريدم و با كلي ذوق به بابايي نشون دادم و اونم خوشش اومد و يه لبخند مرموز بهم كرد و به نظرم تو دلش گفت : خُل و چِل شده زنم خندونک

 

به اميد روزي كه بياي و  ازش استفاده كني عشق من

و خداوند نگاهبانمان باد

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا
28 شهریور 94 10:48
کولش خیـــــــــــلی نـــــــــــازه...
مامان نیلو
پاسخ
مرسي خاله جونش ممنون
همراه رایانه
28 شهریور 94 10:52
همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات و مشکلات رایانه و اینترنت بصورت تلفنی شبانه روزی شماره تماس با خط ثابت از سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت :www.poshtyban.ir