ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

خريد

1394/6/31 11:44
نویسنده : مامان نیلو
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سال 92 از نمايشگاه كتابي كه توي شركتمون زده بودن با مامانم واسه جوجه فسقلي چندتا خريده كوچولو كرديم و كلي ذوق داشتم براشون ، اينا اولين ترين خريدهاي جوجس اما تا الان فرصت نكرده بودم ازشون عكس بذارمخندونک

كتاب حمام بزرگ

كتاب حمام كوچك

پَك كتاب مي مي ني 

كتابهاي كوچولوي آموزشي

2 تا عروسك بامزه فسقلي كه چون جنسيتت رو نميدونم يه دخمل گرفتم يه پِسَلچه


و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)