ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

افتتاح وبلاگ

1392/12/7 12:24
نویسنده : مامان نیلو
158 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم واسه جوجه ی نداشتمون وبلاگ بسازم ، همیشه وقتی وبلاگ نینی ها رو میدیدم و میبینم که ماماناشون با عشق براشون مینویسه و پست میذاره لذت میبردم و پیش خودم میگفتم یعنی میشه منم یک روز........؟

این شد که تصمیم گرفتم اینجارو بسازم و فرزندمون بدونه که وقتی حتی هم نبود ما عاشقش بودیم و دوستش داشتیم.

امروز هم یکی از همکارای عزیزم ، فاطمه جون زایمان میکنه و پسر نازنینش رو واسه اولین بار میبینه ، خیلی براش ذوق دارم 785719_dancing2.gif این روزها هم همه ی اطرافیان رو که میبینم باردارن ، خصوصاً تو پژوهشگاه ، منم که دیوونه ی بارداری و عاشق خانم های باردار شکم گنده 538419_flirtysmile3.gif  اصلاً سرشار از احساس و عشق میشم وقتی خودم رو تو اون حالت تصور میکنم304319_pregnsmiley.gif
مامانم دیشب برام خواب دیده بود که یه دخمل سیاه و چشم ابرو مشکی و چشم درشت به دنیا آوردم که خیلی به همسری شباهت داره23019_babysmiley1f.gifمیگفت انقدر خوشــــــــگل بود که حد نداشت. نمیدونم تعبیرش چیه ، اما کلاً خودمم زیاد خواب میبینم نینی دارم ، الهی من فدای جوجه ی نداشتم بشم 856919_smilie_baby_084.gif

و خداوند نگاهبانمان باد 720919_praying.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)