ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

بی صبرانه

1392/12/10 9:35
نویسنده : مامان نیلو
163 بازدید
اشتراک گذاری

بی صبرانه منتظر اون روزی هستم که بابایی بهم بگه : نیلو دیگه وقتشه ، من دلم بچه میخواد ، دیگه وقتشه که اقدام کنیم . و من مطمئنم که اون اون لحظه عین ابر بهاری اشک میریزیم از خوشحالی.

خداوندا اون لحظه ی دلنشین را نزدیک گردان.

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد پارسا
6 اسفند 92 1:10
سلام وب جالبی داری انشاالله زودی نینی بیاد تو دلت و بیای خبر اومدنش و بدی اگه با تبادل لینک موافقی به ما هم سری بزن
مامان نیلو
پاسخ
ممنون عزیزم ، با افتخار لینک شدید