ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

وامصیبتا

1393/2/1 9:29
نویسنده : مامان نیلو
220 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز تعداد نی نی هایی که دوروبرمون، خیابون، فروشگاه، آسانسور و ... میبنیم داره افزایش پیدا میکنه و به لیست نینی های از قبل رویت شده اضافه میشن 33696_41.gif

 و به دنبالش سوالهای همسری همینطور بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه 512713_121fs725372.gif

و من باید پاسخگوی این همه سوال های موجود در ذهن آقامون باشم 674413_6w9oh830ejhh8pxq.gif خدا جونم  ، مرسی که داری رو همسری کار میکنی که دلش هوس نینی کنه ، اما این دیگه داره از اونور میفته قربونت 14376_42.gif

کاری کن بیاد جلو و یک کلام بگه : نیلو من بچه میخوام ، یـــــالا ! 55306_55.gif

دقیقاً با همین لحن و خشونت 63216_17.gif

عاشقتم خدای بی نظیرم 68866_37.gif



و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (1)

نظرات (2)

فری مامان
6 اردیبهشت 93 10:29
سلام عزیزم من اولین باره که به وبلاگ شما میام بامزه بود اگه دوست داشتی به من وقند عسلم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
مامان نیلو
پاسخ
ممنون از لطفت دوست خوبم ، حتماً به قندعسل سر میزنم ، با افتخار لینک شدی عزیزم
باران
8 اردیبهشت 93 12:26
سلام نیلو جان.خوبی خانومی؟ ایشالله خدا تو دل همسریت بندازه که بیاد بگه که دلش نی نی کوچولو میخواد و خدا یه نی ناز و ثپل و مپل صحیح و سالم بذاره تودلت. الهی امیین راستی نیلو جان اگر سوالات پزشکی داشتی یه سایت هست که دکتراش 24 ساعته پاسخگو سوالات هستن یعنی دکتراش 24 ساعته انلاین هستن سریع جواب سوالات رو میدن دکترای متخصص و فوق تخصص داره تو زمینه های: زنان و زایمان. متخصص کودکان و نوزادان چشم پزشک. روانشانس بالینی. دکتر تغذیه دانپزشک پوست و مو و... اینم ادرسش: http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti بعداز عضویت در قسمت پرسش از پزشک متخصص سوالت رو بپرس موفق باشی
مامان نیلو
پاسخ
سلام دوست خوبم ، ممنون از لطفت ، وای که چقدر خوب شد این سایت رو بهم معرفی کردی و چه بد شد که لینک خودت رو برام نذاشتی عزیزم