ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

این ماه

1393/2/21 14:12
نویسنده : مامان نیلو
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ، اوضاع احوال خوبه ؟430919_wetkissf.gif

 
این ماه توهم زده بودم ، آخه زیر دلم وحشتناک تیرهای عجیب غریب میکشید و صبح ها حالت تهوع داشتم ،توهمم اونقدری شدید بود که دائم مراقب شکمم بودم و دَمَر نمیخوابیدم ، میترسیدم به بابا بگم ، یه حس خیلی قشنگی داشتم ، حتی به مامانم هم زنگ زدم گفتم مامان بزرگ داری میشی و اونم کلی ذوق کرد عزیز دلم ، تو ذهنمم همش فکر میکردم که به بقیه چه جوری بگم ؟ مثلاً بابا جونم ؟ یا اصلاً بابای مغرور خودت ؟ 375619_v6n95k.gif

 
اما این ماه بر خلاف ماه های دیگه برای اولین پری 3 روز زودتر اومد و اون همه حس های قشنگ منو کور کرد ، البته از طرفی هم خوشحال بودم که خبری نیست ، امـــــا....

دوست دارم همه چی دو طرفه باشه ، میخوام که بابا هم بخواد ، میقهمی چی میگم عزیزم ؟ پس میسپارم دست خودت و خدای مهربونمون . وسلام 777819_worship.gif

 
و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان
21 اردیبهشت 93 14:41
عزیزم وبلا زیبایت را خواندم گلم ان شاالله که خدا به زودی بهت یه نی نی ناز میده .گلم احساست خیلی زیبا بود
مامان نیلو
پاسخ
ممنون از این همه لطفت دوست خوبم، مرسی
mojde
21 اردیبهشت 93 19:25
webe khojeli dari
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات خوجل میبینه
مامان
22 اردیبهشت 93 8:12
عزیزم تصاویر باورنکردنی از ابتدای لقاح را که دیدم بسیار خوشم آمد ممنون بابت مطلب به این زیبایی من 2 با این مطلب را خواندم
مامان نیلو
پاسخ
خواهش میکنم دوستم ، آره واقعاً شگفت انگیزه
معصومه
22 اردیبهشت 93 11:27
سلام عزیزم ایشالله هروقت خدا صلاح بدونه نی نی نازت میاد منم خیلی از این توهم ها داشتم خوشحالذ شدم بهمون سر زدی شمام لینک کن گلم
مامان نیلو
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم ، چشم حتماً
مامان
22 اردیبهشت 93 15:01
عزیزم عیدت مبارک
مامان نیلو
پاسخ
ممنون دوست خوبم عید شما هم مبارک عزیزم