ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

دلم گرفته

1393/2/28 9:52
نویسنده : مامان نیلو
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

این روزها خیلی جای خالیت رو حس میکنم ، وقتی میرم تو نینی سایت، یا میریم هایپر استار و جاهای دیگه این همه بچه میاد جلوی چشمم  با حسرت به خودش و مامان و باباش نگاه میکنم ، و خودمو و بابایی رو تو اون حالت تصور میکنم. خیلی لذت بخشه واقعاً. خیلی دوست داشتم الان پیشم بودی و محکم بغلت میکردم ، بوت میکردم و یه دل سیر گریه میکردم ، آخه دلم از یه موضوعی بدجور گرفته نفسم. دعا کن برامون. خیلی مواظب خودت باش.

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان
28 اردیبهشت 93 10:06
عزیزم هیچ وقت از خدا نخواه که اگه نی نی بود گریه میکردی و بغلش میکردی بگو ان شاالله نی نی میاد و بغلش میکن و میختدی و همیشه شادی و موضوعات دلگیر و مشکلاتم خودش کم کم حل میشه باشه خواهر گلم پس الان میگیم خدایا به این خواهر عزیزمان یه نی نی بده و هر دوشون همش با هم بخندند
مامان نیلو
پاسخ
اره عزیزم راست میگی، آخه از یه موضوعی ناراحت بودم و غمگین ، ممنون ایشالا و همچنین واسه ی تو دوست خوبم
مامان
29 اردیبهشت 93 12:49
مرسی گلم راستی به منم سر بزن سبک وبلاگ من اینطوری که هر چی داستان زیبا و آموزنده کوتاه میبینم واستون میذارم به منم سربزن
مامان نیلو
پاسخ
چشم دوستم حتماً
مامان امیرعلی
30 اردیبهشت 93 10:18
امیر علی منتظرته خاله جونی بهش سر بزن
مامان نیلو
پاسخ
چشم خاله جون حتماً
مامان امیرعلی
5 خرداد 93 1:39
مرسی ک اومدی خانومی ایشالا جوجه شما به زودی بیاد
مامان
5 خرداد 93 15:18
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
مامان
8 خرداد 93 11:19
مامان
8 خرداد 93 11:20
عزیزم چرا نیستی؟
مامان نیلو
پاسخ
عزیزم والا همش درگیر همسری بودم این روزا ببحشید
مامان
10 خرداد 93 8:49
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
مامان نیلو
پاسخ
سلام دوست مهربون، ممنون از لطف بی کرانت، تو خودت خوبی ؟