ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

طالع

1392/12/7 12:24
نویسنده : مامان نیلو
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی عشقم ، همه ی روحم

امروز زنگ زدم به خانمی که برام فال بگیره و هرچی که بهم گفت راست بود ، حتی اسم بابایی رو هم دقیق گفت و کلی چیزای جالب و خوب دیگه که شک شده بودم اصلاً ، از همه چیزایی که گفت لذبخش ترینش این بود که یهو گفت تو طالعت یه پسر بچه میبینم نیشخندو نینیت پسر میشه ، و 3 سال بعد از ازدواجت تو بغلت میبینمش ، فکـــــــــــــر کن . کلی خوشحال شدم و خداروشکر کردم . راستی امروز رفتم برات کلی کتاب داستان و کتاب حمام خریدم . خیلی خوشگلن . ایشالا میای و ازشون استفاده میکنی عزیزمقلب

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ی مامان منتظر
11 اسفند 92 11:39
لطفا عکس خریدای نی نی رو بذار خانوم خانوما
مامان نیلو
پاسخ
چشم حتماً
سایروز
1 اردیبهشت 93 9:32
نوشتنت جالبه. وخداوند نگهبانمان باد انشالله نی نی دار بشی مثل ما.
مامان نیلو
پاسخ
مرسی دوستم ، ممنون از لطفت ، خدا نگه داره فرشته کوجولوتون رو