ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

اولین حس بابا به نی نی

1393/6/10 14:42
نویسنده : مامان نیلو
176 بازدید
اشتراک گذاری

واااااای باورم نمیشه جشن دیروز بابایی برای اولین بار از نی نی نداشتمون از من سوال پرسید خندونک

 گفت : نــــیـــمـــــان ( اسم من درآوردی آقای همسر که بیشتر در مواقع احساسی به این اسم صدام میکنه) خندونک اگه نینیمون بیاد پیش خودت میخوابه ؟؟؟؟ تو رو هم خوب میشناسه ؟؟؟؟؟ زیبا  وااااااای من  دل تو دلم نبود واسه این حرف بابا محبت چون فهمیدم که به تو فکر هـــــــــــــم میکنه خجالت
 خلاصه اصلاً به روم نیاوردم و گفتم آره عزیزم تا یه مدت پیش ما باید بخوابه تا بزرگتر شه. خیلی خوشحال شدم که داری حس بابا رو نسبت به خودت تقویت میکتی عشقم . اتفاقاً یه هفته ای هست که مشکوکم یه خواب جالب و خوب هم دیدیم راجع به تو،  اما فعلاً باید صبر کنم. بوس

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (2)

نظرات (5)

زهرا
10 شهریور 93 14:56
سلام نیلو جان،خوبی؟ خوش به حالت،چقدر به داشتن نی نی نزدیک هستی نسبت به من انشاءالله که خدا برات بهترینها رو بخواد
مامان نیلو
پاسخ
سلام دوستم ، آره خب تو خیلی عجول تر از منی زهرا جون ، ایشالا که هرچی به صلاحمونه همونه دوستم
niloofar
10 شهریور 93 18:53
نیلو جان با افتخار لینک شدی گلم. انشااله این صفحه به زودی پر بشه از عکسهای نینی نازنینت
مامان نیلو
پاسخ
ممنون دوست خوبم لطف داری
دنیاجون
12 شهریور 93 8:29
سلام عزیزم...خب خداروشکر که یخ بابایی داره باز میشه.خوشحال شدم انشاالله خبرای خوش در پیش باشه
مامان نیلو
پاسخ
مچکرم دوست مهربونم ، ممنون ، ایشالا
farnoosh
13 شهریور 93 13:59
سلام نیلو جون اخی ایشالا خدا بابای نی نی رو راضی کنه و زود نی نیت بیاد بغلت درکت می کنم منم همین شرایطو داشتم حالا که بابای نی نی راضی شده خدا صلاح نمیدونه ایشالا همه به ارزوشون برسن راستی اگه دوست داشتی به ماهم سر بزن عزیزم
مامان نیلو
پاسخ
سلام عزیزم ، الهی ، تازه 2 ماهه آخه ، طبیعیه ، ایشالا به زودی نینی میاد تو شکمت دوست خوبم نگران نباش
دنیاجون
16 شهریور 93 8:42
سلام ب منم رمز میدی؟؟؟
مامان نیلو
پاسخ
فرستادم برات دوستم