ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

دلتنگی های روز افزون

1393/6/8 10:11
نویسنده : مامان نیلو
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ، خوبی عزیز دلم ؟ جات خوبه ؟ همه چی رو براهه ؟ قصد نداری تشریف بیاری پیش من و بابا ؟304319_pregnsmiley.gif

این روز ها خیلی دلتنگتر از دیروز میشم واسه داشتنت، بابایی هم که کچل کرده منو از بس که عاشق نی نی هاست اما معلوم نیست کی دلش هوای نینیه خودش رو کنه. هفته پیش مادر جون (مامان من) رفته بود ترکیه به همراه خاله نادیا و .... کلی بهشون خوش گذشته بود خداروشکر، مادر جون با کلی ذوق و شوق واسه شما هم سوغاتی اورده بود دلبندم 560619_heartshape1.gif

جورابهای خوشگله کوچولو موچولو ، ست چند تیکه لباس که خیلی نازه، انقدر قربون صدقه اینا میرفت که نگو. خودمم کلی ذوق مرگ شدم393919_parssmile_v18.gif

درسمم بالاخره تموم شد مامانی. راحت شدم. دیگه بیشتر میتونم به داشتنت فکر کنم. فقط مونده بابا جونت که اونو من سپردم دست خودت که راضیش کنی720919_praying.gif ببخشیدا عشقم اما  تا زمانی که بابایی نخواد منم نمیخوام، یعنی نمیشه که بخوام315419_sad.gif

بدون عاشقتم و واسه بوجود  اومدنت  (با رضایت بابای مهربونت) تو دل مامانی روزشماری میکنم. مواظب خودت باش524819_rose.gif
 

و خداوند نگاهبانمان باد
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دنیاجون
10 شهریور 93 8:49
سلام عزیزدلم ممنون بخاطر لطف بی پایانت.شمارو با افتخار لینک کردم و خوشحال میشم ببینم اخر این بابای مهربون حس قشنگ مادری رو ب شما هدیه میده یا نه.هر چند که همه چیز دست خداست. میدوستمت مامانی مهربون
مامان نیلو
پاسخ
خواهش میکنم دوست نازنینم ، آره ایشالا با دعاهای شما دوستای خوبم ممنون
مامان و بابا
10 شهریور 93 15:12
لینک شدی گلم نینی گپو تایید کن
مامان نیلو
پاسخ
ممنون دوست خوبم