ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

خواب مادرشوهر

1393/6/19 15:37
نویسنده : مامان نیلو
228 بازدید
اشتراک گذاری

الان مادرشوهر گرامی بهم زنگ زد و گفت نیلوفر جان من یه خواب مفصل و زیبا دیدیم. (تو پرانتز اینو بگم که مادر همسری ازون دسته آدمهایی هستن که خوابهاشون بی بروبرگرد تعبیر میشه جوری که کل فامیل به خواب هاش اعتقاد دارن ازبس که با ایمانه)

گفت که خواب نهر آبی رو میدیدم که خیلی زلال و صاف بود جوری که کف آب معلوم بود و اون کف پر صدف های خوشگل بود که باز و بسته میشدند و توشون مرواریدهای خوشگل و براق بود. میگفت خیلی خوابه زیبا و لذتبخشی بوده جوری که وقتی از خواب بیدار شده خیلی خیلی حال و روحیه اش خوب بوده. بعد زنگ زده یه تعبیر خوابی که تو قم هستش و اونم گفته تعبیرش اینه که یه نوزاد به نسلتون اضافه میشه.

خلاصه مادر شوهری بهم گفت زنگ زدم بهت بگم که حواست رو بیشتر جمع کنی، اگه آمادگی دارید و محمد راضی هست که هیچی ، وگرنه بیشتر مراقب باش و از محمد اطمینان پیدا کن که الان میخواد یا نه. چون اون باید بپذیره پدر شدن رو تا کار تو هم سخت نشه.

خوایش خیلی برام جالب یود. از زیباییه خوابش خیلی تعریف میکرد جوری که منم حس میکردم لطافت خوابش رو.

ایشالا که هرچی خیره. اما بارم میگم که همسری هم باید بخواد تا منم بخوام بی حوصله

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (4)

نظرات (4)

دنیاجون
23 شهریور 93 8:32
فرشته شما پس داره اماده میشه بیاد پیشتون.خداکنه زود بیاد و مارو از انتظار در بیاره
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیز دلم ، آره ایشالا ، اما باباش باید راضی شه اول
مامان مریم
24 شهریور 93 11:10
انشالله هر وقت که به صلاحتون هست صاحب فرزند سالم و صالحی بشید عزیزم
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیزم ، انشالله
مامان نینی
24 شهریور 93 17:19
سلام مرسی که به وبلاگ جوجه م سر زدی وبلاگ خیلی قشنگی داری ایشالا شماهم زودی نینی دار بشی
مامان نیلو
پاسخ
سلام دوست خوبم ، خواهش میکنم ، نظر لطفته، ممنون ایشالله ایشالله
نیلدوز
27 مهر 93 10:22
به فروشگاه نیلدوز سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/ ما را در اینستاگرام دنبال کنید Nildooz