ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

بیمارستان

1393/6/25 10:45
نویسنده : مامان نیلو
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاره ی تنم ، خوبی همه ی دلخوشیم ؟

راستش همیشه به زایمان و بیمارستانی که قراره شما توش به دنیا بیای فکر میکنم ، خیلی برام مهمه که راحت و بی دردسر چشمهای نازت به این دنیا باز شه ، دوست دارم بهترین ها رو فراهم کنیم برات عشقم

خب زایمان هم هزینه کمی نداره خصوصاً توی بیمارستانهای خصوصی اونم به قولی معــــــــــــــــروف

این چند وقت فکرم مشغول بود اما اصلاً یادم نبود که ما بیمه تکمیلی هستیم .امروز از بابایی پرسیدم اونم گفت که آره بهترین بیمارستان ها میشه زایمان کرد. کلی خوشحال شدم ازین بابت
بیمارستانهایی که خودم دوستشون دارم و نزدیک خونه مامان جونه ، بهمن ، لاله و عرفان هستش  که فکر کنم جزو بهترین ها باشن

حالا تا اون موقع بیشتر پرس و جو میکنم  و از خاله جونی هایی که تجربه زایمان تو این بیمارستان ها رو داشتند میپرسم و بهترین رو انتخاب میکنم برات دلبندم
 

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (1)

نظرات (1)

niloofar
29 شهریور 93 10:13
عاقا ما که نفهمیدیم شما کدوم محلی. خیالت راحت برای زایمان عرفان از لاله و بهمن بهتره. البته بهمن دکتراش عالین ولی بلوک زایمانش اصلا جالب نیست. پرستارهای نامنظمی داره
مامان نیلو
پاسخ
تابلو نبود که ؟؟؟؟؟ منم تعریف عرفان رو خیلی شنیدم نیلو جون ، شما خودت عرفان زایمان کردی ؟؟؟