ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

غیبت طولانی

1393/8/26 11:10
نویسنده : مامان نیلو
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من ، خوبی عشقکم ؟

این چند وقته انقدر مشغله داشتم و درگیر بودم و البته بی حوصله که اصلاً حوصله آپ کردن اینجا و حتی وبلاگ خودم و بابایی رو هم نداشتم، معذرت میخوام خلاصه واسه غیبتم. بیشتر سرم تو گوشیمه ، اینستاگرام ، وایبر ، لاین و البته بازی Clash Of Clans که دیگه بعضی وقتها صدای بابایی درمیاد خجالت راستی 17 آبان هم دومین سالگرد ازدواج من و بابا جونی بود ، کلی تبریک گفتن بهمون ، قرار بود وقت آتلیه بگیرم واسه عکس که هنوز واسه اونم وقت نکردم سکوت

خب دوست جوناااام چطورن ؟؟؟؟ مامان خوشگل مهربونااااا خوبین ؟؟ نی نی ها سروحال هستن ایشالا ؟؟؟؟ کسی جدیدا مامان نشده ما رو خوشحال کنه ؟؟؟؟ 

من ایام تاسوعا و عاشورا مثل هرسال رفتم خونه مامان بزرگم چون مراسم تشت گذاری دارن و خیلی خیلی حاجت میده، اونجا انقدر همه و همه واسه نی نی دار شدنم دعا کردن که اصلاً جو سنگینی بود و حس میکردم الانه که مثل حضرت مریم از غیب باردار شم خنده اونجا هم مامانم واسه جوجم کلی لباس مباس خوشگل خرید که از ترکیه آورده بودن. بابایی هم که خودش همون هیئت همیشگیش میرفت. خلاصه اون ایام گذشت تا اینکه 16م خاله پری باید تشریف فرما میشدن و تا به امروز که 26م هستش افتخار ندادن، نمیدونم داستان چیه ! سابقه نداشته انقدر دیر کنه ! نگرانشم ! زنگم میزنم گوشیش خاموشه ! نمیدونم مرده زندس خندونک 20م هم بیبی چک منفی بود ! الانم گهگاهی زیر دلم تیر میکشه و همش خوابم میاد. فکر کنم اون دعاها گرفته والا تعجب پیش بابایی هم صداشو در نیاوردم که خاله پری دیر کرده گفتم نگرانش میشه آخه زبان  اینم تو پرانتز بگم بالغ بر 5-6 نفر خواب بنده رو با جوجه کوچولومو رویت کردن و البته چندین و چندبار هم خودم دیدم. اصلا شیر تو شیریه خلاصه این ماه. خدا رحم کنه سکوت اون خاله پری هم من ببینم میدونم چیکارش کنم دیگه وایساااااا دلخور

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (2)

نظرات (1)

رویا
28 شهریور 94 10:52
به منم سر بزن گلم....واگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
مامان نیلو
پاسخ
عزيزم سر زدم و با افتخار لينكت كردم