ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

بدون عنوان

1393/4/21 10:09
نویسنده : مامان نیلو
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امید زندگیم ، به عشقم به فرزند خوبم

چند روز پیش حالم خوب نبود واسه اینکه آروم شم زنگ زدم به اون خانم فالگیره که به طور خیلی عجیب همه چیز رو از گذشتت حال و آیندت میگه جوری که اصلا باور نمیکنی، کلی آرومم کرد و بازم مثل همیشه از حرفاش شاخ درآورده بودم که انقدر راست بود، همه اینارو گفتم که به این برسم ، خانمه برگشت بهم گفت تو طالعت 2 تا پسر میبینم، که یکیش ساله دیگه به دنیا میاد. برام جالب بود و کلی ذوق کردم. الهی فدای پسرای نداشتم بشم آخه. این روزها هرجا میریم همه بهمون میگن نینی دار شید. دوستای همسری گیر میدن بهش و میگن دیگه باید بچه دار شی ، کلی حال میکنم ازین حرفا ، چون شاید رو همسری تاثیر بذاره.

چند وقتیه دلم بدجور گرفته اوضاع روحیم خوب نیست ، درگیر ترم تابستونی دانشگاه هم هستم . واسه همینم هست کم میام . دوست جونای مهربونم برام دعا کنید لطفاً . مرسی

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان
21 تیر 93 10:15
دوست عزیزم مطمئن باش که خداوند مهربون به زودی نی نی نازت را میاره پیشت
مامان نیلو
پاسخ
ممنون از این همه لطفت دوست خوبم ، آره ایشالا واسه تو هم همینطور
مامان آینده
27 تیر 93 18:17
عزیزم انشاالله به آرزوت زود زود میرسی یه فرزند سالم و صالح
مامان نیلو
پاسخ
ممنون دوست نازنینم . ایشالا برای همه
ارسطو و مامانش
31 تیر 93 14:30
ممنونم از حضور قشنگ و مهربونت
مامان نیلو
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان
5 مرداد 93 8:45
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیزم ، عید شما هم مبارک
غزل
5 مرداد 93 11:01
سلام دوست جونم ... خوبی ؟؟؟؟ ایشالا هر چی صلاحه همون بشه ... ایشالا که یوهویی پری نشی حامله بشی خخخخخ . ایشالا ....
مامان نیلو
پاسخ
سلام دوستم، مرسی از لطفت، اینکه یهو پری نشم نه ، همسری باید راضی شه