ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

این روزها

1393/5/14 11:57
نویسنده : مامان نیلو
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم خوبی ؟ مامان رو ببخش که کم میاد اینجا تا برات بنویسه ، درگیر درس و ترم تابستونی53319_mrsbeasley.gif و سرکارم هستم همش. این روزها همش بدو بدو دارم263519_shakinghead.gif تا درسم تموم شه راحت شم. حس میکنم درسم که تموم شه یه قدم بهت نزدیکتر میشم نفسم192619_prabbitsmiley.gif چند وقت پیش مهمونی فامیلای بابایی بود و رفته بودیم اونجا عمه ی همسری جلوی همه بهم گفت : نیلوفر سال دیگه یا بچت باید بغلت باشه با شکمت جلو باشه304319_pregnsmiley.gif منم که عاشق تشویق کردنه اطرافیان، مخصوصاً خانواده ی بابایی هستم کلی کیف کردم و گفتم چشم عمه جان چون شما گفتید حتماً. امروز هم با مامان بزرگ (مامان بابام) صحبت میکردیم به زبون شیرین ترکیش میگفت : من دیگه عمرم رفته و آخراشه ، دوست دارم قبل اینکه برم نتیجه امم رو هم ببینم615821_Laie_62B.gif خدا جونم ازت میخوام مامان بزرگهام همیشه سالم باشنو سایه اشون بالا سرمون باشه720919_praying.gif عشقم، بابایی منو کشته انقدر که راجع به نینی ها سوال میکنه ، بعضی وقتها خسته میشم دعواش میکنم109019_d0c9bwrabfxl19pm.gif عجیب غریبه آخــــــــــــــــه869919_leer.gif ببین واسه تو چیکارا میخواد بکنه همه ی امید من .495019_flirtysmile4.gifمواظب خودت باش. هروقت که احساس کردی باید بیای تو آغوش من و بابا326220_phil_30.gif به بابا بگو ، چون من با تمام مشغله و ترس از مسئولیت مادر بودن، هرلحظه آماده ام تا اون صورت ماهت رو ببینم ، محکم بچسبونمت به خودم و تنت رو بو کنم493219_babyboy.gif اما اونه که فعلاً مخالفه380419_mindblowing.gif

و خداوند نگاهبانمان باد
 

پسندها (2)

نظرات (2)

غزل , باباییش
15 مرداد 93 10:28
سلام عزیزم ... ایشالا زپخیلی زود همسری دلشون هوس نی نی میکنه وشما میای و میگی ... بچه ها یه جوریم ... سرم گیج میکنه .... . و حالم بده ... و ما هم کلی ذوق میکنیم که دوست جونمون داره مامان میشه ....
مامان نیلو
پاسخ
سلام عزیزم ، واااااای چقدر بامزه گفتی دوستم ، خدا کنه. مرسی مهربون
مامان آینده
15 مرداد 93 10:56
عزیزم انشاالله همسرت راضی میشه و زود زود شما هم مامان میشی فدات
مامان نیلو
پاسخ
ایشالا همه با هم مرسی گلم ممنون