ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

نینیگیهای مامان نیلو

1393/6/27 11:43
نویسنده : مامان نیلو
513 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این مامان نیلوئه ، که اینجا 3 ساله بودم ، اگه قرار باشه شما به من بری یه چیزی تو این مایه ها میشی بغل

اگه هم به بابایی بری یه نینی کوپولوی سیاه سوخته ی پشمالو میشی خخخخخخ  خندونک

پسندها (2)

نظرات (3)

niloofar
29 شهریور 93 10:12
سیاه سوخته پشمالو. خخخخ نینی که بودی خیلی بامزه بودی نیلو
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
ارمیتا
1 مهر 93 13:18
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان نیلو
پاسخ
سلام دوست خوبم، ممنون از مهربونیت مرسی عزیزم
mozhgan
1 مهر 93 18:06
سلام چه خوشکل بودی.یه پست جالب گذاشتم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی.
مامان نیلو
پاسخ
چشمات خوشگل میبینه عزیزم ممنون ، حتماً