ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

تولد مامان نیلو و باز هم خوااااااب

1393/7/1 12:04
نویسنده : مامان نیلو
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

امروز 1 مهر تولدمه و همینجوری به اس ام اس و زنگ و تو اینستاگرام و ... عزیزان و دوستام تبریک میگن ، دستشون درد نکنه . کلی خوشحال شدم . عشقم دیشب یعنی دقیقاً شب تولدم یه خواب نرم و لطیف دیدم که خیلی شیرین و البته جالب بود، خوابم از یه بیبی چک مثبت شروع شد تا زمانی که شما رو دیدم ، وقتی تو بیمارستان زایمان کردم لای پتو پیچیده بودنت و مادر جون آوردت که به همه نشونت بده و منم که بیحال بودم گفتم مامان من نه بچمو دیدم و نه جنسیتش رو میدونم !! مادرجون هم گفت : چی فکر میکنی ؟؟؟ دحتره دیگه !

بعد گرفتمت بغلم و بوسیدمت ، به قدری زیبا و نرم و خوشگل بودی که هرچی بگم کم گفتم ، وقتی منو میدیدی میشناختیم و لبخند میزدی واااای دلم پر میکشید ، موهای پر مشکی داشتی با چشمهای تیله ایه یَشمی رنگ ، خیلی خیلی عزیز و خواستنی بودی جوری که صبح که بیدار شدم زدم زیر گریه از دلتنگی، از اینکه همش خواب بود. اینم اولین اتفاق تو شب تولدم.

امشبم با بابایی قراره بریم بیرون که کلی خوش بگذرونیم با هم.

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان زهرا
2 مهر 93 11:12
تولدت مبارک نیلو جان انشاءالله سال دیگه جشن تولدت سه تایی با هم برید بیرون و جشن بگیرید دوستم
مامان نیلو
پاسخ
سلام مهریونم، واااااای مرسی فدات شم ایشالا ایشالا
مامان امیرعلی
7 مهر 93 7:41
من شنیدم دیدن دختر تو خواب خیلی خوبه ایشالا خیره و سرمنشا کلی خبر خوب بشه براتون
مامان نیلو
پاسخ
آره عزیزم منم شنیدم دختر خوبه برعکس دیدن پسر تو خواب، مرسی از لطفت دوست خوبم
غزل , باباییش
14 مهر 93 14:17
تولدت مبارک ... خواب دختر دیدن خوبه ها ... چه خبره کلک ؟؟؟؟؟
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنون ، خبری نیست فعلاً
mozhgan
14 آبان 93 14:32
سلامممممممممم بسلامتی انشاالله.راستی اگه خیلی دلت نی نی می خواد چرا خودت به همسرت نمیگی که بچه دار بشین؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیلو
پاسخ
سلام عزيزم. آخه اولا ميدونم كه مخالفه بعدم چندبار بهش گفتم اما هي ميگه زوده