ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

بدون شرح

1392/12/11 16:14
نویسنده : مامان نیلو
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه ی من ، خوبی عشقم ؟

دیروز رفته بودیم یافت آباد که مبل جدید سفارش بدیم ، که خدارو شکر از یه سرویس مبلمان خوشمون اومد و دیگه بابایی کلی با فروشنده صحبت میکرد که بحث رسید به بچه و بچه دار شدن ، آقای فروشنده گفت که 5 ساله ازدواج کرده و از شروط ازدواجش این بوده که هیچوقت بچه دار نشن، و این خیلی برای من جالب بود و هنگ کرده بودم ، و دیدم برای بابایی هم خیلی جالبه و بابا سعی در راضی کردن آقای فروشنده داشت که بچه دار بشن و میگفت چون آدم بعد از مدتی دیگه احساس کمبود بچه رو حس میکنه و دلش میخواد و میگفت من خیلی بچه دوست دارم و معتقد بود 5 سال بعد از ازدواج خوبه که بچه دار شد ، اوووووووووه حالا کو تا 5 سال ؟ تازه 1 سال و نیم گذشته که . عشقم برو رو مخ بابایی که زودتر بیای دیگه نیشخند 

و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مينا
13 اسفند 92 14:29
عزيزم نيلو جان اينشالا به زودي جوجت مياد تو دلت
مامان نیلو
پاسخ
مرسی عزیز دلم ، ایشالا تو هم همینطور
نهال همیشه در دل و پیوسته در خیال..
16 اسفند 92 17:27
مرسی عزیزم که به وبلاگ ما سر زدی جوجو رو ببوس
مامان نیلو
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ، چشم جوجه مون اومد حتماً این کارو میکنم
mozhgan
16 اردیبهشت 93 10:36
سلام من اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم چه جالب منم عشقه نی نی دارم ولی همسرم میگه 5 ساله دیگه تازه راضی شده به 2 سال خداکنه کمتر بشه.خوشحال میشم به منم سر بزنی من شما رو لینک کردم.
مامان نیلو
پاسخ
سلام دوستم ، چه خوب ، پس یه همدرد پیدا کردم بالاخره، ایشالا که همسرامون راضی میشن و زودی نینی دار میشیم و به هم خبر میدیم دوستم