ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

توهم

1392/12/20 20:17
نویسنده : مامان نیلو
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ؟

خوبی عزیز ؟ بعضی وقتها با خودم که فکر میکنم به خودم میخندم و میگم نیلوفر تو دیوونه ای ، توهم داری ، که چی این وبلاگ ؟ 21198_eskelet_22.gif

 نمیدونم شاید کار مسخره ای باشه ، اما من حتی یه دفتر هم قبلاً داشتم که خاطرات جوجه ی نداشتم رو توش مینوشتم و اون دفتر سرشار ار انرژی بود و من تاثیرش رو دیدم و دیگه از ترسم به نوشتنش ادامه ندادم 608_eskelet_24.gif

دیروز بابایی توی گوشیش یه فیلم فرستاده بودن که چندتا نینی بودن هی میخندیدن ، بابایی این فیلم رو 10 بار دید و هربار منو صدا میکرد که منم ببینم 43258_eskelet_59.gif حتی دیشب که زودتر ار بابایی خوابم برد 33148_eskelet_23.gif
وقتی خودش هم اومد بخوابه باز این فیلم  رو داشت نگاه میکرد و باز من هم بیدار کرد که منم ببینم ، من اینجوری بودم 83898_eskelet_41.gif خب عزیزم برو رو مخ بابا دیگه ، بابایی که انقدر نینی دوست داره و رو نمیکنه


 و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)