ازعقد کردن من و باباازعقد کردن من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
زندگی قشنگ من و بابازندگی قشنگ من و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات جوجه ی نداشتمون

حسرت

1392/12/26 12:15
نویسنده : مامان نیلو
157 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااای که من چقدر دلم نینی میخواد ، واقعاً حسرت میخورم وقتی اینجا یا نینی سایت  میرم و مامان رو میبینم که مینویسن چند هفته شونه و کلی تعریف میکنن از روزمرگیشون با حضور نینی تو دلیشون. واقعاً دلم میخواد ، عاشق بارداری و اون دورانم .عاشق اینم که بچم رو ببینم .خدایا اگه الان لایق مادر شدن هستم و اگه صلاح میدونی و اگه فکر میکنی که شرایطش رو داریم،  همسری رو راضی کن. باشـــــــه ؟
 و خداوند نگاهبانمان باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
5 فروردین 93 22:52
نیلو جونم سلام ... عزیزم ای شاا... خدا به حق بزرگیش نی نی ما دوتا و همه اونایی ک چشم براهنو تو دلشون میزاره ... برات دعا میکنم که هر آنچه که به مصلحتته خدای مهربون برات رقم بزنه... عزیز دلم از ته دلم میگم ک نوشتن اینا اصلا هم دیوونگی نیست ...
مامان نیلو
پاسخ
ممنون عزیز دلم ، انشااالله که هرچی که به صلاحمونه همون میشه دوست خوبم